Reisverslag4 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Thomas Asin - WaarBenJij.nu Reisverslag4 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Thomas Asin - WaarBenJij.nu

Reisverslag4

Door: Thomas Asin

Blijf op de hoogte en volg Thomas

21 Juni 2015 | Portugal, Silves

De laatste week is aangebroken en er is duidelijk resultaat te zien in wat we allemaal hebben gedaan daar, iets om toch best trots op te zijn! De weken vlogen echt voorbij en het was als de dag van gister dat we aankwamen met geen idee, hoe we alles zouden bij gaan houden, zoals de was en al het eten en vervoer overal heen... Al die vraagstukken hebben nu een antwoord en het is gewoon een routine geworden voor ons. Het leven en de cultuur hier is echt iets waar ze in Nederland veel van zouden kunnen leren!

Ze willen ook echt niet dat we weg gaan, want ze konden zeker wel 2 paar extra handen gebruiken.

We zijn nu vooral met de afronding bezig van alles en we proberen nog zoveel mogelijk te doen voor de toekomst, wat de baas niet in zijn eentje lukt, zoals het dak plaatsen en dat soort dingen.

De andere stagiaires zijn inmiddels naar huis dus hebben we nog meer werk en worden de dagen ook langer! We horen daar ook echt bij de "family" en worden overal voor uitgenodigd om mee te gaan enzo, eigenlijk heb ik ook echt geen zin om weer naar huis te gaan. Of terwijl een hele goede ervaring!