Reisverslag 2 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Thomas Asin - WaarBenJij.nu Reisverslag 2 - Reisverslag uit Silves, Portugal van Thomas Asin - WaarBenJij.nu

Reisverslag 2

Door: Thomas Asin

Blijf op de hoogte en volg Thomas

08 Mei 2015 | Portugal, Silves

We hebben alles op orde en het loopt super, vaste gewoontes en een goede combi met gezond eten en pizza en dergelijke! Het wordt hier steeds warmer en warmer, maar de werkdagen gaan natuurlijk door en ons lichaam en huid raken er al aangewend, dus als we om de zoveel uur een slok water drinken is het goed uit te houden. Gelukkig maar, want anders zouden we helemaal wegbranden op het erf, aangezien we veel moeten klussen en tractor rijden etc. Misschien scheelt het ook dat we altijd het zwaarste werk in de ochtend inplannen en zo met de warmte beter uitkomen.

We hebben al ons eigen stamcafé waar we gratis drankjes krijgen en in de buurt zit ook een heerlijk restaurant, waar je voor 8,50 een drie gangen menu krijgt inclusief drank! Gister waren we daar toevallig nog, toen werden we door onze baas en bazin uitgenodigd op hun kosten, mooi meegenomen!

Verder hebben we ook een autootje gehuurd, niet meer dan een oud lijk op wielen, maar hij rijd en is veilig en dat voor 50 euro per week.

• 02 Juni 2015 - 21:40

Kimberley Borm:

Hoi Thomas,

Leuk om te lezen! Ben nieuwsgierig wat jullie inmiddels nog meer meegemaakt hebben.

Groeten,
    Kimberley